wtorek, 1 sierpnia 2017

Muzyka Zaostrza Obyczaje #4: NAJGORSZE piosenki to...



Szykuje się nieco dłuższe posiedzenie na tronie? Świetnie, mam dla Was muzykę na tę okazję. 




Stały opis serii: 
Muzyka zaostrza obyczaje, to seria prezentująca utwory, które zrobiły na mnie wrażenie. Jako, że mam bardzo szerokie gusta muzyczne, postanowiłam ten fakt wykorzystać i dzielić się tym, co najlepsze. Albo najgorsze, tak też się może zdarzyć. Tworząc (też trochę dla samej siebie) muzyczną bibliotekę, chcę zaaranżować tu miejsce, do którego wraca się z kubkiem kakao lub z żołądkową gorzką (...)


STOP


Dzisiaj najgorsze piosenki, jedziemy.




WSADZĘ CI GŁOWĘ DO PRALKI!!!!!!1111111111111

MXF feat. Sokos - Wsadzę Ci Głowę Do Pralki





Zaczynamy z wysokiego C, czyli od remixu utworu Jamy Zła. Bardzo długie półtorej minuty zastanawiałam się co jest gorsze - oryginał czy remix i padło na remix. Panowie z Jamy Zła zadali sobie przynajmniej trud ułożenia trzynastozgłoskowca o narządach rodnych i płynie do płukania tkanin, tymczasem panowie z remixu tylko zbierają okruszki po dawnym fejmie poprzedników. 

Pojawia się pytanie: co my tu mamy? Zasadniczo trzy zdania wlepione w trapowy bit, trzech niezbyt rozgarniętych ludzi, którzy mieli zdecydowanie za dużo wolnego czasu, trochę świateł i pralkę. Wpada w ucho niczym mucha, gdy jedziesz na rowerze. Chcesz się tego pozbyć, ale wiesz, że sport to zdrowie, więc czasem bierzesz ten rower i zapierdalasz. 




Tępa próba żyletki 

Happysad - Z pamiętnika młodej zielarki 




Jak się czuje prawie 40 letni facet gdy spiewa - "znowu wpierdol od taty"? - odważnie pyta jeden z internautów i trudno nie zastanowić się razem z nim.

Niech pierwszy rzuci kamień, kto choć przez chwilę nie pomyślał w przeszłości, że Happysad jest spoko. 

Rany, czemu w moją stronę lecą kamienie?! 

Był 2004 rok, gdy kumple podesłali mi te grafomańskie wywody o dupie Maryni, a później, mając 16 lat pierwszy raz upiłam się colą na koncercie tejże formacji. Co tu dużo mówić - trafiają w nastoletnie serca buntowników, którym mama kazała być w domu przed dwudziestą drugą, a w dodatku brakuje im dziesięciu groszy do drugiego Harnasia. Pluję na własną młodość, ale hej, mogę robić co chcę, bo jestem już stara i brzydka. 

Jedyne za co przepraszam, to za to, że wkładam Was, drogi Hepisadzie, na jedną półkę z Gangiem Alabanii i Cypisem. Powinniście być obok Piaska i Gosi Andrzejewicz, niestety z ich twórczością nie chce mi się zapoznawać. 




Możemy się dzisiaj umówić na gębę

Gang Albanii - Albańskie Kakao





Mam słabość do facetów z ciemnymi oczami, ale kurwa bez przesady. W czarnych oczach (białkach, dokładnie rzec ujmując) Popka, kryje się magiczna historia o modelkach, które w ramach lunchu lubią, gdy się na nie defekuje. Malownicza polska wieś dodaje scenerii subtelnego uroku. 

Jestem w stanie zrozumieć, że to pewnego rodzaju kreacja, że to nie do końca "sztuka" na poważnie (to znaczy, mam taką nadzieję), a motyw modelki jedzącej kupę arabskich szejków, to już swego rodzaju symbol popkultury XXI wieku. Jasne. Powiedźcie to tylko tabunom gimnazjalistów, którzy słuchają tego jak opętani. W zasadzie mam gdzieś losy ludzkości, bo podobnie jak gimnazja w systemie edukacji, tak ta odejdzie w niepamięć, ale w trosce o odtwarzacze mp3 i inne ajpody proponuję panom z Gangu Albanii zaśpiewanie następującego utworu muzycznego:






HUJUJUJUJUJU!

Sandu Ciorba - Pe cimpoi




Do Sandu Ciorby przyznałam się już raz, więc mogę i kolejny raz. To zdecydowanie najgorsza piosnka Cygańskiego Króla. Pragnę zwrócić uwagę, że wszystkie postacie w nim występujące wydają się nie do końca wyrenderowane i niepoprawnie zaanimowane. Cholera, a może oni są tacy naprawdę? 

Piosenka o dudach (!) proszę państwa. Ktoś z was zna gorszą piosenkę o dudach?




Jej dziura chce kocura

Cypis - Ona jest szalona (Prod.Floras)



Ja rozumiem, że gdy ma się następującą aparycję...




...to może być ciężko na trzepaku. 

Gość wygląda jakby wszystko co ważne w życiu wyssał z mlekiem ojca. 

Pamiętajmy jednak, że nie ocenia się książki po okładce. Skupmy się zatem na libretto.

Z początku przeglądając ten i inne teledyski Cypisa, zaczęłam się zastanawiać nad legalnością jego materiałów. Osobiście nie wierzę, że te kobiety zgodziły się tam występować, tym bardziej, że niemal wszystkie klipy wyglądają jak ukradzione z zagranicznych fancy utworów na Vimeo. Szybko jednak moje myśli zaprzątnęło coś innego - przegrzanie obwodów. To jedyny z zaprezentowanych wyżej kawałków, który jest tak obrzydliwie prymitywny i wulgarny, że nie byłam go w stanie przesłuchać do końca.

Specjalnie dla niego odpaliłam wszystkie swoje konta na YouTubie by dać dislajka. Spaliłam słuchawki po przesłaniu. Zrobiłam defragmentację dysku, reinstalkę Windowsa, zeskanowałam trzy razy antywirusem i usunęłam ciasteczka. Klawiaturę zdezynfekowałam. Najgorszemu wrogowi nie życzę stawienia czoła z tym czymś, także słuchajcie, na zdrowie.


Pytanie na koniec: najgorsza piosenka jaką znacie, to... ?




Pozostałe odcinki Muzyki zaostrzającej obyczaje:






zdjęcie Popka pochodzi ze strony popkiller.pl
Gangu Albanii z muzyka.dziennik.pl
a Cypisa z zszywka.pl




Na tej stronie komentarze są obsługiwane przez wtyczkę Disqus, mogącą nie wyświetlać się poprawnie w wersji mobilnej strony. Jeśli chcesz dodać komentarz anonimowo, po wpisaniu jego treści, wystarczy wpisać swoje imię/nick, zaznaczyć pole "wolę pisać jako gość" i dodać dowolny adres e-mail (może być nieistniejący).



Zaobserwuj mnie w dogodny dla Ciebie sposób, linki poniżej!
Na Instagramie nie pokazuje CYCKÓW! (ale "nie" nie przeczytasz w pośpiechu)





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz